Regn i natt

Regn i natt och på förmiddagen. Visst är det bra för växtligheten men mitt humör går alltid ner när vädret är "dåligt".  Herrguld jobbar över idag och det känns lite ensamt såhär mot kvällningen men han ringde just och skulle åka hemåt.  Våra två flickor Dossan och Bessan har tre guldbarn var och alltså har vi fått sex guldbarnbarn att älska. Det är inte dumt alls. Bessan har bloggat en längre tid redan och har försökt att få mig, fruguld, och syster-Dossan att börja men det har varit motstånd från oss båda. Jag började häromdagen och Dossan började idag. Kul!

Kommentarer
Postat av: dossan

haha... så jag e dossan! ;) va fick du d namnet ifrån???

2009-04-09 @ 11:57:34
Postat av: Sara

Men... sa du inte att du hade gjort ett nytt inlägg?

2009-04-14 @ 13:28:37
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: systeryster

snygg design!

2009-04-14 @ 14:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0