Stackars

Läste i tidningen igår: Christiano Ronaldo, det portugisiska fotbollsproffset, kan få en netto-årsinkomst på över 97 miljoner kronor om han går till Real Madrid.

Stackars pojk, tänkte jag då. Han är ju ursnygg. Det tycker nog de flesta kvinnor och han spelar underbar fotboll. Men ingen är väl värd 97 miljoner om året. Och han blir ju bara förstörd när det gäller psyket. För hur hälsosamt kan det vara att få så mycket pengar?










Trevlig Midsommar önskar jag alla och kom ihåg, ni som tänker plocka 7 sorters blommor och lägga under huvudkudden för att drömma om er tillkommande. Ni måste vara helt tysta när ni plockar annars går allt om intet.

Jag struntar i det. Jag har ju mitt på det torra. Skulle inte vilja byta ut J. Han är bra att ha.  Hahaha



fruguld

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Trevlig midsommarafton!! Njut av "att ha nån"! Jag försökte "leta upp" min, men det regnade och åskade och vem f.. är ute och går med hunden då? (Det ända jag vet är att han har en liten cocker-spaniel-tik) HEHE!

2009-06-19 @ 16:32:50
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Undrar om det går att ordna så att han portionerar ut sina pengar på mitt konto? Lite grann... si så där 12 mille per år, mer begär jag inte av honom, snygg eller inte.

2009-06-20 @ 11:56:35
URL: http://glitterogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0