Film

Jag tittade på "102 dalmatiner" igår på TV. En familjefilm från Disney. Inte för dom allra minsta dock eftersom filmen kunde vara lite kuslig ibland.

Mitt fokus var dock hela tiden på hundarna och alla "konster" dom utförde. Som med matskålarna.

Hundarna hämtade först sina matskålar och fick dom påfyllda med torrfoder och sedan bar dom iväg skålarna. Min första tanke var att: oj, vilken diciplin att kunna bära iväg matskålen med mat i. Och faktiskt inte förrän idag kom jag på att det var förstås bara fejkat. Det var inte hundmat i skålarna utan något som skulle se ut som hundmat.

Vi blir alltså lurade att tro något som inte är sant. 

Jaja, ungefär som med mycket här i livet.













fruguld

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Det är inget som är äkta längre.. ;D

2009-07-26 @ 12:25:26
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0