På begäran...

kommer här en söt liten historia om hur fel det kan bli fastän man bara ville väl i början:

Lilligaste och jag gick på valpkurs och lilligaste var den ende som inte kunde ligga och stå på kommando, så då fick vi det som läxa.

Jag tänkte att nu j.... ska här tränas. Varje tillfälle togs i akt och när lilligaste följde mig till toaletten när jag skulle kissa var det också ett ypperligt tillfälle till träning. Han lärde sig både sitta och vinka, ligga och vinka, stå och vinka, stå och pussa mig och sitta på rumpan med frambenen i luften.

Jodå, han blev så duktig.

Men nu kommer poängen. Så fort han hör att jag ska uppsöka toaletten kommer han springande efter och ska göra konster. Riktigt så hade jag ju inte tänkt det hela men vad gör jag. Jo, fortsätter förstås.

Lilligaste är ett och ett halvt år nu.


fruguld

Kommentarer
Postat av: Sara

Du slipper kissa ensam.



Sv: Jo, det var faktiskt en bra idé. Och man tjatar väl ganska lätt ner dem, inte sant?!

2009-07-23 @ 11:52:51
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Egoinas mamma

HAHAHA! Jag tycker det där är jätteroligt! Hörde om en hund.. (möjligen påhittat)De bodde på bottenvåningen, fönster i höjd med gatunivå. Varje gång valpen kissade inne slängde de valpen ut genom fönstret. Efter ett tag kissade valpen inne och sen så hoppade den ut genom fönstret.. ;D

2009-07-23 @ 13:28:44
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Linn

sv : så tråkigt med regn, men bra att det var kul ändå :)

2009-07-23 @ 15:00:10
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0