kaffepaus

Den bästa tiden på dagen är väl den på förmiddagen när jag får sätta mig vid köksbordet med kaffe och en god bok. Jag har blivit en riktig kaffekärring och får ont i huvudet om jag inte får min kaffekopp.












Nu ska jag göra reklam för en superbra bok. Läs den!  Hör bara på det här utdraget ur boken:
"Ingen kvinna i vår släkt har tagit fasta på uttrycket att man inte ska tala illa om de döda. Tvärtom gäller det att passa på när de ändå gått ur tiden."
Författaren heter Sara Paborn och boken Släktfeber




fruguld

Kommentarer
Postat av: Sara

Den vill jag läsa. Synd bara att jag inte hinner nu i sommar.

2009-06-10 @ 15:49:01
URL: http://glitterogon.blogg.se/
Postat av: Sara

Han fick en låååång kram och en liten puss ;)

Sen fick han en god födelsedagsmiddag, som han lagade själv och en smaskig cheese cake som jag o Masi bakat.

+ en fin gräddfilskål från en kollega.

Han kommer få välja ut en aftershave till sig från oss vid tillfälle.

+ våra fina blommor då förstås.

2009-06-11 @ 19:45:29
URL: http://glitterogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0