Mode

Mode är ju kul och för det mesta vackert, särskilt kvinnligt mode.
Idag mötte jag två killar uppskattningsvis i 15 - 17 årsåldern. Jag såg dom på avstånd och den ene hade tagit av sig och hade sålunda bar överkropp. Själv hade jag en tunn tröja på mig och tyckte att det var precis lagom. När de närmade sig såg jag att den barbröstade hade svarta jeans, väldigt korta i midjan. Kalsongerna syntes flera centimeter. Väl förbi kollade jag bakåt - lite diskret. Ni skulle bara sett. Det övre på jeansmidjan räckte bara till skrevet och hela bakdelen syntes. Kalsongerna var vit- och turkosrandiga, inte alls fina. Alltså inget att gå och skryta med.

Med sån´t mode gäller det ju verkligen att ha rena kalsonger. Oh hjälp om det av misstag kommit en fartrand. Vad skämmigt! Är det det här unga tjejer tänder på. Inte tycker åtminstone jag att det är sexigt att visa bakdelen av sina kalsonger - hur fina dom än är. Sexigare är väl i så fall framsidan. Eller?

fruguld

Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

Näää, att visa kalsongerna fattar jag inte riktigt, men jag kan tycka det är snyggt med lågt skurna byxor, men utan att man direkt visar något.. :)

2009-06-16 @ 16:37:12
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: systeryster

undrar hur fasen byxorna överhuvudtaget sitter uppe?! det var bättre förr ;))

kolla in min nya design oxå

2009-06-16 @ 19:18:23
URL: http://petronellaart.blogg.se/
Postat av: Sara

Hm, ja. Rumpan kan nog va´go´att klämma på, men det är nog frammen som är sexig. Varför inte införa byxor med häng fram i stället för bak?

2009-06-17 @ 18:04:07
URL: http://glitterogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0