söndag

Vi hade Bessans gullungar här på lunch. Masi skulle äta macka och sitta bredvid mommo.











Efter mackorna fick barnen lussebullar. Jo, jag hade kvar lussebullar i frysen. Men nu är dom slut helt säkert. Masi åt två, Stor-skruss två och killemannen försäkrade att ha orkade även en tredje. Och det gjorde han.









Det hade börjat regna ute och J hämtade ett paraply, ett så´nt där som blir så där litet när man fäller ihop den. Killemannen undrade vad det var och jag sa att det är ett paraply.


Jag tror inte han vet vad ett paraply är för han undrade om det var till vovvarna.
Det är i alla fall aldrig långtråkigt med barn.











fruguld




Kommentarer
Postat av: Egoinas mamma

När man har tid och förmågan att varva ner och bara finnas till tillsammans med barn är det underbart. Jag tycker att de lär mig att tänka på nytt igen!! :)

2009-06-21 @ 20:15:37
URL: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Postat av: Sara

När Killemannen kom hem sa han till mig att Masi sovit i vagnen "men inte jag!", tillade han snabbt.



Jag hade ju annan info ;)

2009-06-22 @ 10:13:18
URL: http://glitterogon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0