Tankar

Ibland tänker jag på så´nt som jag skulle vilja kunna göra

vad sägs t ex om att kunna rida. Flyga fram på hästryggen i full frihet och hoppa över alla hinder på vägen. Men det faller på att jag är rädd för hästar. Vill helst inte vara närmare än ca 10 meter ifrån.

jag skulle också vilja kunna måla tavlor. Lika bra som Dossan. Hon är expert. Vackert, vackert är ordet.

sjunga lika bra som Céline Dion. Om mig kan man säga att jag sjunger hellre än bra

vara med i en film som en riktig filmskådespelare. Det skulle jag nog kunna vara riktigt bra på. Hahaha

att kunna skriva böcker och komma ut med en ny bok varje år. Som dessutom alla vill läsa.

Det är drömmar jag kan ha ibland....

fruguld

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0