Jag fick
Istället för att laga de gamla
fick jag nya precis likadana.
De fick tag i ett sådant par i
Motala.
Men jag är inte nöjd med
bemötandet när jag kom för
att hämta glasögonen.
Eftersom jag hade dem försäkrade
betalade jag ingenting och
därför fick jag heller inte
samma service som jag känt
att jag fått när jag betalar för mig.
Nu sitter jag här och känner hur
skalmarna klämmer över öronen.
Inte alls trevligt.
ansepanse
Så synd att bemötandet inte blev bra. En liknande sak hände mig men de var supertrevliga även när jag hämtade mina nya.
Kram
Nej så brukar det vara, får de inte betalt så är de inte glada. Kramiz
Dålig stil av expediten, alla ska bemötas lika vare sig man betalar eller inte!!
Sv: det gick åt h-vete med kakorna, är fortfarande skitarg! Nåväl, det är glömt om hundra år;)
Kram♥
ja det är det hihi
Vad trist att bemötandet inte var bra, viktigt att de bemöter kunden oavsett om man betalar eller inte, nästa gång skall du kanske betala. Kram
Gå tillbaka och rivi!
Ska man inte få samma service oavsett om försäkringen gäller?!
Kram
Du får helt enkelt gå tillbaka så de fixar dom...och du får det skönt vid öronen.
Kram
Vad är det för dumheter dom har för sig,klart att de ska se till att glasögonen passar.Gå tillbaka med dom! Konstigt nog så känner hon igen mej på näsgnuggandet.jag ser att det kommer något i blicken på henne.Kram!
Det enda som räknas här i världen är att tjäna pengar.. Och det är jävligt synd! <3
Synd att du kände så.
Men gå du tillbaks och låt dom värma ut bågarna
det är deras jobb även om du nu inte betalt dina glasögon denna gång!
Det ska tusan inte göra någon skillnad!
Kramen
såklart går du tbx. det är deras skyldighet att göra kunden nöjd... Inget att tveka på...
Kram
Hej Anse Panse Ja så bra att du fick dina glasögon men ett sånt bemötande då det är ju svagt av den butiken Vore jag du skulle ja säga det åt dem och sen upplysa dem om att du kan lägga ut dem på bloggen med namn och adress så inte andra råkar lika dåligt ut i den butiken finns ju många kanske bättre glasögonbutiker med trevlig personal i. Det brukar ta det skall.Men du bestämmer själv men eftersom de klämmer också så..Stå på dig du..
SV: tack snälla;))
Vad trist när man inte får bra bemötande, tycker absolut att du ska gå tillbaka o få de fixade så att det känns bra;)
kramizzzzz
Klokt beslut AnsePanse.
Det låter inte bra. Vad är det för firma?
Vad hände ? Var dom oförskämda eller ALLMÄNT SNORKIGA ? Hoppas Ögonen funkar bra, glöm dom idioterna ! :) Kram
Riktigt dålig stil av dom verkligen!
Verkligen dålig stil av personalen där...Det är väl ändå de som säljer försäkringarna till kunderna..Då ska de ju vara glada att just den kunden hade en försäkring!! Kramiz
Gå tillbaks, har du försäkring så har du. Klart det ska vara samma service ändå!
Kram
det var tråkigt att du inte fick det, jag hoppas att du får en fin dag nu
Vad tråkigt när man blir bemött på detta vis händer tyvärr ofta. Gå tillbaka och fixa till dom så dom inte klämmer
Ha en bra dag vännen
Kram
du får gå och säga till, så fixar dom det, klart du ska ha samma service som alla andra :)
ha det fint i dag kram biggan
Varför kan inte folk anstränga sig och visa lite allmänt hyfs och vara trevliga?
Gomorron :-)
Gå tillbaka - eller det finns kanske en annan optiker/affär som du kan gå till. Säg att du blev dåligt bemött, de kommer att fjäska som tusan på nya stället ... O då kanske du blir kund där istället ...
Bu för "oserviceminded" personal!! Gå dit och fixa dina glasögon och ha som utmaning att få dem att le:) Kramkram
Tråkigt när du inte blev bemött på ett bra sätt. Det ska ju inte spela någon roll om du betalat eller inte. Dom verkar inte vilja att deras kunder kommer tillbaka.. Gå någon annanstans nästa gång du ska ha nya glasögon!
Kramisar
En blå är inte fy skam heller.. Jag önskar att jag hade min röda kvar bara för nostalgikänslan :) Kram
Gå tillbaka du och ber mycket vänligt at få glasögonen fixat.Kanske den expediten som hjälpte dig hade migrän eller ett barn som var sjuk,eller...tja du vet.Det handlade kanske inte alls om att betala eller icke betala.
Ha en fin dag.
Kram.
Anje
gå tillbaka! jävla sätt.
japp så ere...har man inte tankat bilen går inte den heller! :)
Det var inte roligt att du blev bemött så. Det har faktiskt inte hänt mig någon gång.
Kanske hade personen en dålig dag, men det ska ju inte gå ut över dig.
Tillbkas om skalmarna nu och säg att du ska ha samma service som alla andra.
Kram
Be att försäkringsbolaget skickar den personalen på en hyfskurs! Det behöver dom! Kram
Riktigt dåligt! Dom lär ju få pengar i alla fall, från försäkringsbolaget.
Jag tycker du ska säga till dom!
Men klämmet måste de väl fixa även om det handlar om försäkring?
Väldigt tråkigt, men jag känner igen det där. till och med om det är företaget/butiken som felat kan de vara synbart irriterade. Egentligen skulle man ju påtala det, men jag är alldeles för konflikträdd. :-/
Så tråkigt det är att bli bemött på det viset. Men du ska gå tillbaka och få rättat till bågarna. Du har ju köpt och betalat för dom och man brukar alltid hålla sån service även om du inte har köpt dom i just den butiken också. Jag vet, för jag har erfarenhet av detta.
Svar: Jag GILLAr att leta efter bra citat och jag tycker nog att jag lyckas rätt bra. Nu är det ju strax dax att säga God Natt. Så det gör jag väl då.
Kram/Gilla
dedt var väldigt dålig personal
kram
Jag är hur ofta som helst in med mina glasögon jag köpte för tre år sedan. De behöver justeras hela tiden då de åker på smällar på jobbet. De är alltifd lika trevliga trots att mina glasögon är gamla.
Vad synd att du kände så...men givetvis måste du ju få de justerade så de sitter rätt...annars ser du ju inte som du ska. Vem vill ha glasögon som skaver eller sitter snett?