Förbannade Tele2
fastän det skulle varit klart redan den
30 september.
Har ringt ett flertal gånger under de här
dagarna och fått olika förslag på vad jag
ska göra. Och vänta!
Egentligen är problemet att de inte kan
koppla in ett bredband,
trots att de jobbar med det.
Istället försöker de skylla på att vi gjort fel.
Men det är svårt att få internet att fungera
när det inte levereras något bredband hit.
Nu får jag återigen vänta på tekniker
som ska kolla på anslutningen.
Nej, så här i efterhand hade de varit
bättre om jag varit kvar hos Telia.
Skriver det här på lånad data.
ansepanse
Så är det överallt, de skyller bara ifrån sig. Kramiz
Men himmel vilken tid de tar på sig! Sånt där tycker jag ska vara gjort i en handvändning.
Hoppas det ordnar sig i morgon!
Ha en bra söndag/kram
Hoppas det löser sig snart!
Åh så tråkigt! Tröttsamt!
Kramar
Fy, vad trist, jag har undrat lite vart du tagit vägen, nu vet jag... Hoppas dom fixar det snart, fy vad irriterande det måste vara!
Kram
Fyy va arg jag skulle bli, hoppas deordnar sig i morgon.
Ha en bra söndagkväll! Kramis
När datorn fungerar som den ska är man glad men oj när den krånglar...säkert när man inte kann påverka det på något sätt.Vi har bestämmt att vi inte ka byta hur fina erbjudande dem än ger. Det blir bara krångligt. Hoppas att det löser sig snart för dig.
Anje
Tråkigt, jag lider med dej !
Men vad tråkigt med strulet,tacka vet jag Telia,vi har har haft det hela tiden,inget strulande.
Hoppas det fixar sig för er snart
Kramiz!
Sånt där är så jobbigt, vi hade det likadant i ett halvår i samband med att vi flyttade. Hur svårt kan det vara. Men vi finns kvar. Kram på dig vännen!
Såååååå irriterande!!!!!
Hoppas att det löser sig för dej!
Kram
Usch, vad jobbigt då det inte funkar.
Själv har jag Telia och är nöjd med det, men har ett mobilt bredband med tele2. Det funkar också ok faktiskt men det använder jag bara när jag behöver.
Hoppas det löser sig snabbt!
Kram
Vad tråkigt att det inte fungerar. Förstår inte varför de alltid måste skylla på oss när de själv inte kan fixa till felet, kasst :-( Hoppas du snart får igång det.
Jag förstår din frustation verkligen!
Jag avskyr strul!Kram!
Hej Kinaguld,
Det är väldigt tråkigt att läsa att ditt bredband inte fungerar ännu. Om det är ett operatörsbyte på ADSL bredband kan det ibland bli ett glapp emellan om det till exempel inte finns lediga platser i stationen så våra tekniker fysiskt måste koppla in bredbandet från oss. I detta fall låter det som att bredbandet är inkopplat men att det inte fungerar för dig ännu. I dessa fall kan det vara andra fel på ledningarna som gör att trafiken inte kommer in i huset. Vi hoppast givetvis att detta löser sig så fort som möjligt för dig.
Med vänliga hälsningar
Michaela Lindell, Tele2.